Tisdag'

publicerat i Allmänt;

En ledig dag idag igen och väldigt skönt. Jag och wiggo sov till kl 9 imorse igen , lyxigt värre.
Sen har vi vart med min mamma till rusta där vi köpte tapeter , vi ska ju tapetsera om i sovrummet i nya lägenheten . Sen stannade vi till på elgiganten där jag köpte mig en ny mobil för det behövdes verkligen. Sen har vi vart hemma och spelat lite dataspel och lagat mat + tvättat. Wiggo är nu hos sin mormor ikväll då jag börjar redan kl 8 imorgon till kl 16.
Har vart hos Bästa vän ikväll och snackat, spelat xbox och lite sånt roligt . Alltid lika kul med dig <3
Nu sitter jag hemma väntar på att frugan ska ringa , sen får jag se . N skulle sluta kl 23 ikväll så han skulle komma hit och sova med mig så måste försöka hålla mig vaken..

Nehepp, nu kilar jag vidare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vickan - allt i rosa:

Vilken fin son du har..jättegullig och supersött hår :) Har en tävling på bloggen nu som passar småbarnsföräldrar.. man kan nämligen vinna en tre meter lång gossedjursorm :)

Kommentera inlägget här :