Torsdag'

publicerat i Allmänt;

Ledig idag och det känns jädrans skönt för jag mår inte alls bra , förkyld , ont i halsen och hela kroppen värker. Vill inte bli sjuk , va sjuk för typ 3 veckor sen med feber och allt så jag gör allt för att inte bli sjuk igen. 
N sov här inatt och jag tror jag va sjukt jobbig för jag märkte själv att jag prata en hel del i sömnen.

idag så sålde jag W spjälsäng så dom kom och hämtade den. Sen kom jonte och linus över för att kolla på min soffa som jag också tänkte antingen sälja eller kasta iväg till skroten. Får se hur det blir med den saken.
Sitter hemma nu och kollar på TV dör av tråkighet och det är pissväder ute , =/ . Tänkte lägga mig och sova en stund och hoppas på att man blir piggare när man vaknar. Baby jobbar nu så är helt ensam. =(

Puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

bild på soffan?

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar ; har ingen men de är en brun divan soffa 3 sits från underbara hem. Den har blivit lite förstörd genom åren. men jag kanske kan lägga upp en bild .

Kommentera inlägget här :