En promenix!

publicerat i Allmänt;
Då har jag och Wiggo vart på en promenix fast han ville cykla så jag gick. Men tror ni inte han cykla halvvägs och sen sa " mamma, jag onkaj inge meerj " så den snälla mamman fick bära cykeln ( trots min onda rygg ) till mormors jobb.
Där hälsade vi på och gick och köpte varsin glass sen tillbaka igen. Nima kom förbi där också sen gick vi hemåt . Har precis kommit ut ur duschen håller på och packar lite . För idag så ska jag och älskling åka till huvudstaden och äta , bo på hotell och bara ta de lugnt. De behöver man ibland! =) Jag ska knapra i mig några värktabletter så jag inte blir en gnällig flickvän.

Hoppas ni får en trevlig fredag för det ska vi ha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ilda - Mamma till Amilia :):

Så mysigt! Hoppas ni får det trevligt!

Kram!

Kommentera inlägget här :