Flyger på moln.

publicerat i Allmänt;
Nu flyger jag på moln , fy bubblan vad skönt det var och knäcka ryggen. Jag nästan somnade . Det var " fel " på flera ställen av ryggen så nu är det fixat anledningen till detta var tunga lyft . Tyvärr så är det ju sånt jag jobbar med ...
Så idag får jag stå mycket och inte lyfta tungt. Hoppas Wiggo är snäll mot sin mamma idag.

Är hemma nu , vet inte vad vi ska hitta på funderar på att sätta på mig träningskorna ta ut vagnen och gå en riktig powerwalk i raket fart ! ;) Sen tror jag att jag har flirtat lite med pappa så de blir nog att jag får hem tvättmaskinen idag, jippie! Och senare på eftermiddagen så ska jag hämta ut dom sista utemöblerna med mamma , hon får vara hulken idag åt mig . =P


Och älskling , jag hoppas du har det bra där borta och njuter av din semester. Ni hade ju tydligen fint väder mot här =P , typiskt ! Vi saknar dig här hemma men snart är du här igen och då blir det massor med mys. Vi älskar dig.

Kommentera inlägget här :