God morgon!

publicerat i Allmänt;
Ja, det säger jag. Jag har sovit till kl 11.30 :O helt sjukt! Men har sprungit på toaletten typ 4 gånger inatt , kanske måste töja min kissblåsa =P haha! Vi är ute hos mamma och pappa vi sov här inatt även Nima men han har nu åkt till jobbet. Ska väl in till stan sen och fixa lite , sen får vi se hur vi gör ikväll. De åker ju till Spanien imorgon på kvällen och jag börjar jobba kl 16 så kanske blir till att sova här i natt igen då. Vill gärna säga hejdå innan jag ska iväg. Usch vad tomt det kommer bli.

Hittade en gammal bild på mig när jag var gravid med Wiggo och våran gamla hund som ligger i mitt knä.



Det ser ut som att han ligger och lyssnar på varelsen där inne. Gud vad jag saknar den här hunden Sigge & min mage självklart!

Kommentera inlägget här :