God morgon!

publicerat i Allmänt;
Tänkte slänga in ett inlägg innan jag börjar jobba. Idag ska jag jobba 8-14 sen tänkte jag åka direkt & sola så jag har det gjort . Det är himla skönt & man behöver lite färg på sin bleka hy. Annars har jag inga planer för idag än så länge, får väl se vad dagen erbjuder. Jag hoppas ni får en bra dag!

Fått en kommentar .
" Är de inte på tiden att ha en bebbe till? :) tänkte för wiggo fyller 4 blir stor ålders skillnad annars "

Svar: Självklart, har jag också tänk på det där med åldersskillanden men de blir som det blir. Och visst är jag super sugen på att skaffa en bebis , men man är två om den saken. Ha en bra dag! =) "

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lovisa:

Ojjj blir han redan 4, shit vad stor han är nu :D! Man ser iförsig men hade väl i huvudet han var tre eller blev tre haha..

Kommentera inlägget här :