God morgon!

publicerat i Allmänt;
Idag ska jag klaga på min natt. Usch har sovit riktigt illa inatt , inte för att det har vart för varmt utan för att jag bara inte har kunnat slappna av ordentligt. Igår när jag gick och la mig så kom alla tusen tankar upp i huvudet och jag låg och tänkte en väldigt lång stund tills jag " somnade in " , vaknat lite då och då. Men runt kl 5 vaknade jag , sen dess har jag bara slumrat till och nu fick jag upp för ca 30 minuter sen. Jobbigt!

Idag har jag lite saker som står på schemat och frågan är ju om jag kommer hinna med allt.
* Städa
* Sola
* Färga håret
* Träffa Sandra & Gina ( det ska jag  ) .


vet inte i vilken ordning jag ska göra i . Ska träffa Sandra efter kl 13.15 då Gina ska till tandläkarn först , åh tycker det låter så himla sött!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentera inlägget här :