Jag har beslutat mig att sluta.

publicerat i Allmänt;
Nu så kan jag pusta ut en stund.
Bästa vän kom över en stund vi gick då ut hundarna och iväg till affären så jag fick köpa mig lite frukost till imorgon. Sen gick vi hem igen och satte oss på balkongen och pratade massor. Det är så himla skönt att få prata ur sig när man känner att det bara bubblar inom en som vill komma ut. Efter det åkte jag iväg och solade ett tag, kom hem och åt en liten panpizza för jag känner ingen hunger idag. Har duschat och kom precis in genom dörren då jag vart ute med hundarna igen. Jesus , vad det är svårt att ha två hundar då den ena springer åt det andra hållet och den andra springer åt det andra hållet. Och nu kan jag pusta ut en stund innan det är dags att gå ut med dom igen blir väl om nån timme eller två.

Är verkligen super trött så det känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova för natten, helt galet!
Saknar min fina familj som är i Spanien och min stora kille som just nu är i Öland på den festivalen eller vad det nu är för något. Ja, helt ensam då...

Kommentera inlägget här :