Måndag - en ny vecka .

publicerat i Allmänt;
God dagens!
Är hemma ifrån jobbet nu och har kommit ut ur duschen ska snart ställa mig och laga lite mat, sen ikväll blir det film och mys ,med gottigott !
Är ledig igen två dagar och sen kör jag hela veckan och helgen ut , sen har jag en veckas semester och vet ni hur skönt det känns? Helt jäkla underbart. Detta har jag längtat efter och jag känner att jag behöver det , rensa hjärnan , koppla av och bara få vara. Underbart!
Om 6 dagar så kommer min lilla älskling hem igen och jag saknar honom så mycket , jag räknar ner dagar. Men jag vet att han har det så bra där i Spaninen att han knappt vill komma hem. Kanske ska ta och flytta dit? vore inte helt fel . Men fortsätt dröm Bea.

Hoppas att ni har haft en bra dag och kommer att få en bra dag!
Peace and love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kusin:

Vi ska åka ner i september när du har semester, jag ska få med dig, om du vill eller inte :)

2:a kommentar, skriven , av Kusin:

Vi ska åka ner i september när du har semester, jag ska få med dig, om du vill eller inte :)

Kommentera inlägget här :