Natti natt!

publicerat i Allmänt;
Godnatt kära ni ! =)

Jag har haft en liten filmkväll tillsammans med min syster här.
Nima åkte för några timmar sen , blev lite gråt från oss. Gud, jag saknar honom redan! Känns som kan ska vara borta i flera veckor fast det bara är 4 dagar haha!
Min syster gick precis ner till sig och kommer snart upp igen för hon ska sova här inatt , jag vill inte sova själv =P . Nu är jag riktigt larvig men jag är så van att det är någon som ligger bredvid mig , de känns så tryggt. Jag hoppas ni har haft en bra dag. Imorgon blir det jobb 7-16 så får höras efter det.

Peace and love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av felicia - 19 år och mamma:

detsamma =) tror jag varit inne här förut för längesen =)

2:a kommentar, skriven , av Elin ♥ Mamma till My:

Förstår dig, hatar att sova ensam!

3:e kommentar, skriven , av N:

Älskar dig baby, så otroligt mycket! Kommer snart hun.

Kommentera inlägget här :