Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Vaknade kl 11 idag och det var väldigt skönt må jag säga. Fast det blev full fart upp ur sängen då jag totalt glömt bort att jag har hundarna en trappa ner som säkert vill gå ut. Kastade på mig kläderna och gick en promenad med dom. Ska snart ta mig en till promenad.
Har precis kommit hem , åkte iväg och solade en stund så himla skönt! Har plockat ihop tvätten här hemma också, sen ska jag ta mig en omgång med dammsugaren. Jag har städmani !
Senare mot eftermiddagen så ska jag iväg till Bästa vän och träffa henne , hjälpte henne att färga sitt hår och även snacka lite skit som vi brukar göra. Ska jag vara ärligt är det väldigt skönt.

Igår kväll var det bara mys som stod på listan. Jag & N tog oss en promenad på kvällen och det var riktigt skönt, snacka massa skit. Sen så bädda vi oss ner i soffan och kollade en film . Kl hann bli 12 innan vi gick och la oss. Ups!

Ska kila nu , hoppas ni får en bra dag!


Vi är ifrån helt olika världar.

Kommentera inlägget här :