Söndag'

publicerat i Allmänt;
Vart jätte dålig på att uppdatera, men jag har en anledning till det. Har jobbat hela helgen och igår natt åkte jag direkt ifrån jobbet till flygplatsen för att hämta hem min skrutt, mamma & pappa. Äntligen är dom hemma!
Jag fick armband av Wiggo likaså Nima. Jag visar er en bild på det imorgon! =) Idag har jag jobbat 7-14.30 sen åkte jag hem och somna på soffan en stund och sen iväg hem till mamma och pappa . Har spelat fotboll med Wiggo, gått ut och gått har vi också gjort. Nima var också med , men han åkte precis hem då han inte mår så bra. Älskling <3 .

Jag hör av mig mer imorgon & då ska ni få lite bild uppdatering här på bloggen & få se hur fin färg min lilla skrutt har fått.

Du gör mig lycklig
Du är det bästa som hänt mig.
Jag älskar dig otroligt mycket.
Nima

Kommentera inlägget här :