Tisdag - God dagens!

publicerat i Allmänt;

Hade sovmorgon imorse, jag vaknade runt kl 10. Gick upp och åt frukost tog på mig och gick ut en stund med hundarna innan vi satt oss i bilen och åkte ut till landet. Så har precis kommit hem från stallet , tagit in hästarna för de ska skos om idag också. Ja, det blev mycket på en gång! Slapp iallafall mocka då min Farbror hade gjort det. Tackar för det =).

Ska nog vara kvar här ute ett tag, himla skönt att bara vara här, sitta för sig själv och låta tankarna vandra. Ska sola också innan jag drar mig in mot stan sen. Hem och fixa , plocka ur diskmaskinen , fixa tvätten och lite sånt roligt.

Jag hade världens bästa dröm inatt , men som sagt det vara bara en dröm. Ibland önskar jag att mina drömmar kunde gå i uppfyllelse ibland men de verkar inte som så. Drömmar blir väl bara drömmar. När man tänker på det så är det ganska deprimerande.

Jag hoppas iallafall att ni alla får en bra dag. Sköt om er!

Kommentera inlägget här :