vilken varm ( vam ) dag !

publicerat i Allmänt;
Vilken varm och skön dag det blev. Jag satte på mig bikinin och la mig i solen en stund, fick kanske lite färg trots allt. Sen slumra jag till i soffan när jag kom hit en stund , och jag somna precis igen. Hur kan man vara så trött ? Jag förstår inte det måste va nått allmänt fel på mig. Idag har vi vart ute hela dagen , Wiggo har sprungit som en tok att han orkar. Sen kom min kusin ner med sitt barn C som är 2 år så då lekte dom lite och även jag fick vara med i leken. Tackar för det!

Pratade precis med N i telefonen , han är hemma och har jouren nu så det blir mycket larm. Jag antar att vi är kvar här ute inatt ifall han vill sova i lugn och ro. Det tar på krafterna att gå upp mitt i nätterna , flera gånger om. Saknar dig.  

Jahapp, då va man nyvaken igen. Snart dags att äta sen kanske man ska ta och hoppa in i en dusch ? skulle vara jävligt skönt!

Kommentera inlägget här :