jaha,

publicerat i Allmänt;
då var det ett tag sen sist , fy jag är sämst på det här.
Men det har väl inte hänt så mycket , känns som man bara jobbar och jobbar och när man väl är ledig så sveper dom dagarna fort som fan iväg!

Är nu ledig i två dagar och det tackar man för , den här värmen tar kål på mig.
Idag så har jag umgåts med min älskade lilla skitunge och bästa vän. Åkte till TP för att köpa ett par sandaler och nya foppa till honom. Sen gick vi ner på stan och lunchade , jag och w delade på en riktig smarrig nachotallrik (?) .  Blev en god glass som efterrätt. Är nu hemma igen och Wiggo ligger i soffan och kollar på film , han är helt slut likaså jag. Får se hur resten av dagen blir , inga planer just nu.

Hoppas ni har det bra i värmen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

skönt att va ledig

Kommentera inlägget här :