Lördag'

publicerat i Allmänt;
Grattis till er alla som tar studenten idag och ett hjärtligt stort dunder grattis till min finaste kusin Frida som tar studenten idag, FYFAN VAD DU ÄR BRA!

Igår så jobbade jag som sagt 14-21 , åkte direkt och la mig under solariumet och drömde mig bort. Sen hem och duscha , sen iväg till Bästa väns storesyster som tog sjuksköterske examen igår, Stort Grattis till det!
Inatt har jag sovit lika illa som vanligt, varmt , folk är alldels för högljudda därför kan man inte ha fönstret öppet.
Thats it!

Ska ta mig lite frukost och sedan en dusch , kommer nog inte blogga mer idag då jag kommer va borta hela dagen.
Hoppas ni får en bra dag i det varma vädret..



Mamma älskar dig så mycket, saknar dig redan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOHANNA:

SV; Tack så mycket! :) Hoppas allt är bra.

2:a kommentar, skriven , av Magdalena - Mamma till Ricky:

fin blogg! :)

Kommentera inlägget här :