Söndag'

publicerat i Allmänt;
Hade en galet rolig kväll igår hos min kusin som tog studenten. Tack så mycket , och GRATTIS IGEN HJÄRTAT.

Kom hem halv 2 men ställde mig i duschen så blev inte sängen förrän vid halv 4 kanske, jesus. Idag är man väldigt seg och känner att man istortsätt bara vill vara hemma och sova. Idag kommer wiggo också hem så skulle så gärna vilja bara pussas och kramas med honom men ska strax åka till jobbet 14-21.30.
Har precis fått i mig lika mc donalds som älskling kom hem med, du är bäst. Väntar på att mamma ska komma hit då hon har åkt och hämtat Wiggo sen så ska hon skjutsa mig till jobbet så får älskling hämta mig ikväll när jag slutat. Så fort jag kommer hem så ska jag lägga mig och krama kudden.

Får höras mer imorgon , för idag hinner jag inte skriva mer .

Kommentera inlägget här :