Tisdag'

publicerat i Allmänt;
Min lediga dag igår fick alldels för fort. Man hinner ju knappt vila upp sig innan det är dags att jobba igen. Nu blir det jobb idag 14-21.30 lika långa turer varje gång det är kväll. Pengar visst , men jäg känner mig inte direkt pigg. väggen snart.

Minns knappt när vi vaknade imorse , jag är så trött skulle kunna sova flera timmar till. Men upp och hoppa! Vi har hunnit vart till affären och handlat, fick skjuts tillbaka av mamma då jag inte fick med mig alla varor hem. Är hemma nu , Wiggo ligger i sin säng och kollar på film tror han är lite trött han också.
Får se vad som händer innan jag börjar jobba , känner inte för nåt alls. Men kl 12 så kommer Sandra och Gina hit de ska hämta cykelstol som de ska få av oss. Det är väl de som händer.





Detta hade jag på mig i lördags ( studenten ) och de tackar jag för , de va jäkligt varmt.

Hoppas ni alla får en bra dag idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carola:

vad jobbar du med?



Hoppas din dag är bra

Kommentera inlägget här :