Trevlig kväll !

publicerat i Allmänt;
Ikväll har jag haft det så himla trevligt. Träffade ju som sagt min vän Sandra , vi cyklade ner till Strömsholmen och satt oss och pratade en massa. Vi hade mycket att ta igen eftersom vi inte träffas på länge. Sedan gick vi och köpte varsin glass och sedan har vi i stortsätt bara cyklat runt genom stan och pratat. Var jätte trevligt och skönt att få träffa henne igen, vi var jätte tajta för typ 2 år sedan och sedan rann det ut i sanden men nu ska vi försöka snappa upp det igen. =)

Det värsta med oss två är att när vi " slår ihop " oss är vi inte direkt smarta alls. Så kvällen bestod av några sjuka kommentarer och " jag fattar ingenting " det är vi i ett nötskal. Men jag klagar defenitivt inte!

Ett äldre par kom fram till oss och frågade . .
" kommer ni härifrån ? "
Sandra svarade " Ifrån Eskilstuna ? "

Och vi alla började skratta och självklart kunde jag inte hålla mig utan fortsatte skratta en bra stund efteråt. Nej. den här kvällen har vart dunder. Och snart ska jag lägga mig i säng , dags att jobba imorgon 7 - 16, hoppas min rygg känns bättre bara.



Kommentera inlägget här :