jesus!

publicerat i Allmänt;
Gud har inte kunnat uppdatera på länge! Har inte haft något internet. Men nu så tog vi mitt internet till N's dator, äntligen! Jahapp, vad har hänt ? ganska mycket men ändå lite !=P Har jobbat jobbat, och så har vi äntligen fått hem våra soffor igår så nu är allt i stortsätt klart här hemma , helt underbart. Vi har också fyllt vårt akvarium med fiskar idag, och wiggo tyckte de va så roligt!
Har små shoppat lite på tuna park också. Ett par skor & en t-shirt. Usch måste hålla lite i plånkan!

Här sitter jag hemma, R & J kommer snart och ska kolla hur det ser ut nu . N är och jobbar . Ikväll blir det spicy hot skulle jag tro , smarrigt! Ska försöka få till lite bilder här också när allt är klart här hemma och ladda upp lite nya så ni får se hur det ser ut när det är klart. ?

Japps, ne nu ska jag ut & ta mig en rök!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

ÄNTLIGEN, haha! ;)

Kommentera inlägget här :