Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Tjena!
Har precis kommit hem ifrån jobbet. Har vart i stan idag och jag var så hurtig att jag cykla till jobbet, riktigt skönt faktiskt. Nu sitter jag här och väntar på bättre tider , vakna med huvudvärk imorse och de sitter fortfarande i trots att jag tagit mig 2 alvedon. Jaja, jag ska väl va glad att det inte är värre!
Imorgon blir det jobb i stan igen samt fredag. Sen får vi se hur nästa vecka ser ut. FAN GE MIG ETT JOBB!

Blir så trött när de bara är " dötid " hemma, jag blir så rastlös och går de några dagar hemma så har jag då inte nån lust att jobba heller för då blir jag för slö. Lika bra att jobba hela tiden då man har rutinen inne.

Nehepp. då ska jag ta och hitta på nåt , sen ikväll ska jag ut och springa.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Svenidun:

good site, need more information! Thank you

Kommentera inlägget här :