Tisdag

publicerat i Allmänt;
Lite uppdatering från igår!
Igår så var jag ute och gick med min Bästa vän, vi brände fett . Skit duktiga! Sen blev det en sväng till mor och far la mig där under solariumet en stund och va lite där sen åkte jag & Wiggo hem till N. När Wiggo hade somnat kröp vi ihop i soffan och kollade på en film och hade det mysigt. Underbart! Love you

Idag så vaknade vi efter kl 7 nån gång , nu sitter Wiggo och målar med vattenfärger. Jag ska springa ner med tvätten och dona lite här hemma. Sen blir det nog en lång promenad med Bästa vän igen. Sen ikväll ska jag träffa Emma.

Ja, de blir mina planer för idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

bodde inte ni ihop?

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Svar ; jo det gör vi!

Kommentera inlägget här :