onsdag'

publicerat i Allmänt;
Är hemma nu. Åkte in med mamma imorse in till stan.
Jag och min syster har vart ute och gått/sprungit , 5 km BABY! Jag är såååå nöjd och vågen ger mig bra resultat hela tiden , det tackar jag för! =D
Wiggo är nere hos min syster och stör henne lite grann , så jag passar på att skriva lite här innan det är dags att hoppa in i en dusch. Idag jobbar jag 16-21 , känns skönt att jobba kväll då man hinner göra lite saker under dagen.

Imorgon är det nya tag igen , ut och springa springa. Jag är verkligen på topp och satsar stenhårt.
Det är jobb också som ska göras innan 8-14 , sen är det grillkväll också kl 18 med alla dagmammor och barn. Tog fel förra torsdagen trodde det var då men de va visst den här veckan =P . Man blir lite vimsig när man är mamma , mycket att hålla reda på.

Nej , nu är det duschen!

Kommentera inlägget här :