Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Är ledig idag också. Himla skönt!
Igår så stack jag ut till landet och sprang en stund, gick faktiskt väldigt bra. Åkte sedan hem igen och på kvällen så åkte jag och sola med Bästa vän och även Jennifer. Sen bar det hemåt igen , la Wiggo som min syster hade under tiden. Sen blev det film och gottigott med systra min.

Imorse så var jag och lämnade in bilen , får tillbaka den imorgon så ska cykla till jobbet imorgon tror jag. Eller vi får väl se hur det blir. Idag så är jag och Wiggo hundvakt också eftersom min syster är i skolan. Hon kommer hem igen vid kl 13 då ska jag ut och springa igen med Bästa vän blir det den här gången. Sen måste jag försöka ta mig till systemet och handla lite inför på fredag då vi ska fira Bästa vän , hon fyller år nästa vecka på tisdag så vi tar det i helgen. Yeeeeeey !
Nee, nu ska jag lägga mig i soffan tillsammans med wiggo och kolla på hans dinosaurie film.

Kommentera inlägget här :