++++

publicerat i Allmänt;

Jag vet inte alls vad det är med mig idag. Känner mig fruktansvärt deprimerad och ledsen på något sätt. Vet inte om det har något med gårdagen att göra , när man äntligen ska få göra något och ser fram emot något så går det åt skogen istället. Varför ska det hända mig?

Det är inte ofta det händer något eller att man planerar några större " föreställningar " och när man gör det vänder det sig emot en. Jag vill ha planer i mitt liv och jag vill göra saker , roliga saker. Jag vill inte jobba , äta, sova , skita ( ursäkta ) och sen händer det inget mer. Är det såhär livet ska vara? Jag känner att jag vill ha någon förändring i mitt liv. Fan , nu gnäller jag. Ber om ursäkt , nu ska jag vara tyst och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bästa vän:

Känner exakt likadant idag! Känns nästsn som en smäll på käften när man fick höra att hon ställde in! Sjukt besviken är jag. Hoppas det blir bättre imorgon! <3

Kommentera inlägget här :