Fredag!

publicerat i Allmänt;
Dålig uppdatering, I know.
Idag vaknade vi runt kl 8 , åt frukost och hade vårat " morgonmys " . Sedan åkte vi till Tuna park och köpte två stycken fiskar , vi tyckte så synd om våran fisk som levde ensam tyckte hon skulle behöva lite sällskap.
Sedan har vi städat, tvättat och ätit mat. Vi har även blivit klippta av mamma / mormor, jag klippte bara topparna och Wiggo klippte väl ungefär av 2 cm. Vill inte klippa av hans fina lockar ,gullunge!

Ikväll blir det jobb för min del 16.30-21.30 sen ska jag hem duscha & slänga mig i soffan för en film , tack och lov är jag ledig imorgon. Wiggo sover hos sin mormor ikväll och imorgon har vi lovat honom att han ska få åka på sin fyrhjuling.  De värsta med idag är att jag missar idol , det är så typiskt.

Vem gillar ni mest & vem tycker ni ska få åka ut ur tävlingen ?

Kommentera inlägget här :