Helg!

publicerat i Allmänt;
Igår så åkte Wiggo till sin pappa igen andra helgen i rad då dom ska åka bort nästa helg det är " pappa helg "
Jag är ledig denna helg och ska njuta till max , känns som evigheter sen man hade en ledig helg. Idag har jag hunnit mycket, var ute på en powerwalk i en timme gick hem och gjorde lite övningar här hemma. Sen drog jag och sola 20 minuter , de behövdes! Sen har jag tvättat, tvättat & återigen tvättat. Bäddat rent i sängen , duschat, fixat mig och hunnit dammsuga. Effektiv, ja vet!
Nima är ute och åker hej vilt han har vart nånstans vid Stockholm minns inte alls va det hette haha! Bra flickvän ännu en gång " jag vet " .

Idag får vi se vad som händer är jättesugen på att gå på bio så kanske blir det , jag ska iallafall ta nytta av denna helg så jag får känna mig lite fri!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentera inlägget här :