Fick en fråga.

publicerat i Allmänt;
fråga: vad skulle du göra om din blogg plötsligt var jättekänd och alla visste vem du var? kännde igen dig vart du än gick osv... Skulle du vilja bli kändis pga av din blogg helt enkelt?

Svar: Jag tror verkligen inte att min blogg skulle bli känd överhuvudtaget. Men OM detta skulle hända så vore ju det jättekul att folk tycker det är roligt att läsa om vårat liv. Dock skulle jag tycka att det skulle vara lite otäckt om alla kände ingen mig/oss vart vi än gick men kul på ett sätt. Nej, jag har inte min blogg för att bli känd utan jag har min blogg för att jag själv tycker om att skriva lite vad vi gör om dagarna och vad som händer & sker i vårat liv.Min blogg är ungefär som en dagbok för mig , och det är roligt att se att det är rätt så många besökare som kikar in och tycker att det är intressant. Det är som ett plus i kanten!

Om det är någon som undrar över någonting eller vill ställa en fråga , så ställ . Jag svarar så fort jag kan! 

Kommentera inlägget här :