God natt!

publicerat i Allmänt;
Det är härligt och se hur bloggen växer och får fler läsare.
Men det vore väldigt roligt att få se och höra vilka ni är.
Vad kommer ni ifrån, hur gammal är du ? Lämna gärna eran bloggadress så jag har något att läsa under dagarna jag ligger hemma och är sjuk,

Nu tackar jag för mig idag och kryper ner i sängen. Inväntar älskling som är någonstans med sina kompisar, dock vet jag inte vart. Men man kan inte veta allt här i livet.
God natt & håll tummarna på att jag mår bättre imorgon.

image description

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelicaa:

sv: tack snälla" snyyygg du va då!!!

2:a kommentar, skriven , av beccis:

vad händer denna veckan? :)

3:e kommentar, skriven , av Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Jag är 27 och bor i Tidan tillsammans med min man och våra fyra, snart fem, barn :D Mosaikfamilj, bonusfamilj, kärnfamilj - ja vad ska man kalla oss,haha :D



Sov så gott inatt nu! ;)

4:e kommentar, skriven , av A.L:

Hej! Vilken fin blogg du har =) Allt bra med dig?

Kram!

5:e kommentar, skriven , av Mamma till Melissa.:

Jag heter Amanda och är snart 19 år, Bor i Eskilstuna & Har en dotter på 2 år som heter Melissa =) Min lillebror Milo är kusin med Wiggos pappa. Därför är det extra kul att läsa bloggen. Men läste den innan Milo föddes också ;)

6:e kommentar, skriven , av F:

vilken härlig bild :D

Kommentera inlägget här :