Välkomna!

publicerat i Allmänt;
Välkomna alla nya läsare, såg att det var ett par stycken. Vad roligt =)

Jag är nyligen hemkommen ifrån jobbet. Det har gått jättebra & roligt hade vi , tyckte jag iallafall =P
Nima har vart hemma med Wiggo ikväll och det hade gått finemang, han ligger nu och sover så sött men hostan är ju som den är. Stackarn , min lilla älskling. Imorgon blir det till VAB och så får jag jobba igen på fredagkväll då det är lättare för mig att skaffa någon som kan vara barnvakt.

Jag ska hoppa in i en dusch och så blir det lägga sig i sängen och läsa lite bok tror jag.
Hoppas ni har haft en bra dag & ni som är nya läsare kan väl berätta lite vad ni kommer ifrån & vad ni heter, lämna gärna era bloggadresser om ni har några så kikar jag in. Alltid kul att läsa lite nytt!

Puss&God natt!

Kommentera inlägget här :