Fredag' 7 dagar kvar.

publicerat i Allmänt;
Är ledig idag och har vart på Tuna park tillsammans med min kusin Frida. Hittade lite smått och gått även lite nödvändiga saker till resan. Vi ska nämligen åka till Spanien 9/9 - 21/9 , det blir jag, Wiggo & Nima som åker iväg. Ska bli riktigt skönt men som ni kanske inte vet så är jag sjukt flygrädd , jag får panik så fort jag sätter mig på ett flygplan och gråter flera liter. Men jag ska klara det här, ska till doktorn nästa vecka & få lite lugnande. Håller tummarna. Är ni flygrädda?

Jag kom även hem med ett par skor IGEN , yes nu behöver jag verkligen fixa till i skogarderoben där uppe på övervåningen. Skor skor skor , det bästa som finns. Dock finns de skor som prislapparna sitter kvar på eller så ligger dom fortfarande kvar i kartonger. Fy på mig!

I helgen står det också jobb på min lista lördag & söndag. Sen jobbar jag bara två dagar nästa vecka & på fredag beger vi oss av mot varmare väder.
Ja, jag ska sluta prata nu. Jag hoppas ni mår bra! känns skönt att få skriva av sig lite då & då här.

Kommentera inlägget här :