vad är det som händer

publicerat i Allmänt;
Kan inte sova om nätterna vet inte alls var det är , kanske nervös inför flygningen som sker på fredag ?
Vakna ett par gånger iallafall , hmm. Vakna upp imorse med lite feber kändes ju inte alls roligt , men helt plötsligt nu har den försvunnit vad är det som händer med mig?! Har inte gjort mycket idag bara tagit de lugnt. Ätit vitaminer och lunchade en snabbis med Nima. Nu sitter jag här hemma , ska väl snart lägga mig i soffan och ta de lugnt ett tag varva ner lite. Imorgon ska jag träffa min Bästa vän och bara umgås , de va längesen faktiskt. Jag hoppas bara att jag mår bättre. Sen på torsdag ska jag iväg & jobba , de har jag bestämt mig för. Snart är det väl dags för min lilla älskling Wiggo att komma hem från dagmamman också.

Hoppas ni mår bra.

Kommentera inlägget här :