10 dagar

publicerat i Allmänt;

Sjuk igen eller jag vet inte vad fan man ska kalla det. Infektion i kroppen , ett sår som blivit inflammerat , dock ingen feber & sånt men detta räcker gott & väl. De tog en helvetes massa prover , stack mig överallt de har ingen aning om varför jag drabbas av yrsel & svartnar för mina ögon något ögonblick.
Svaren får jag på måndag & tills dess får jag va lugn. Äter medicin 10 dagar & avrådd från träning , kommer fan gå i taket. Men allt ordnar sig till slut , never give up.

Annars flyter allt på , har blivit erbjuden natt tjänst som jag funderar på att jag ska testa trivs jag inte så går jag ner på dagen igen. Lite nytt skadar ingen. Jajamen , hoppas ni mår bra & haft en fin fredag! Puss & god natt


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ögonen svartnat och man blir yrslig om man bl.a. Inte äter tillräckligt.

Kommentera inlägget här :