F'

publicerat i Allmänt;
Många har längtar efter denna dag & tänker helg, en annan har inte alls längtat efter denna dag för ikväll ska jag jobba & göra det hela helgen. Jag är inte på topp för det!
Imorgon är det studenten för många här i Eskilstuna men jag vill bara säga ett speciellt Grattis till mina fina flickor Hanna & Fanny, fyfan va ni är bra!
k
Idag har jag hunnit med mycket runt kl 8 imorse så var jag ju som sagt hos tandläkarn , mötte upp kusin efter det för en soldejt , drog hem till mig och sedan skjutsade jag henne till jobbet kl 10. Efter det blev det en lång PW i 1 timme tillsammans med min syster. Sen har jag städat, tvättat, lagat mat & slagit ner arslet här. Mmh, det gäller att vara effektiv dock tror jag att jag kommer vara rätt död efter denna helg men det är ju en annan femma!

Hoppas ni får en trevlig helg , jag ska försöka göra det bästa utav situationen har ju två underbara karlar som kommer till Eskilstuna över helgen så det ska bli nice att träffa dom igen!




Don't say a thing, no make up .

Kommentera inlägget här :