Bra dag!

publicerat i Allmänt;
Haft en super dag och det bästa är väl att den inte riktigt är slut än. Jonas kom över och hjälpte mig att fiska upp mina fiskar så jag kunde göra rent akvariumet , dock hjälpte han mig också. SnällaJonas! =) Snart ska iväg och på äventyr , vilket innebär kolla på när Jonas ska gadda sig. Sist jag var stöd för det var när min kära kusin skulle tatuera sig och jag stod och skratta hela tiden pga hennes fina ansiktsuttryck denna gång ska jag försöka vara ett bättre stöd. ( troligt ).
 
Vi har även hunnit med att städa, diskat, och satt på en tvättmaskin. Ikväll får vi sällskap och lite mys på det. För om jag inte minns fel och planerna inte är ändrade så kommer Rebecka & Elise över , blir skitsnack som vanligt! =)
 
8 dagar kvar tills mor och far kommer hem!

Kommentera inlägget här :