Helt fantastiskt.

publicerat i Allmänt;
Den här helgen har vart riktigt lugn och skön och det kan behövas ibland. Jag har vart ledig, även barnledig utan att flänga och fara fram och tillbaka.
 
Idag kom min lilla favorit kille hem igen som ni kanske redan har läst. Vi har myst rejält och kollat på film, fixat och trixat här hemma.
Söndagar gillar jag aldrig och denna Söndag gjorde det inte bättre med tråkigt väder, regn och grått. Riktigt depp väder så jag tog mitt arsel, åkte iväg för att sola och sedan träna. Kom hem duschade och satte mig med en plastpåse på huvudet med hårinpackning och kollade på OTH , jag är en nörd. Sen har jag inte alls gjort så mycket mer förutom att myst med Wiggo när han kom hem.
 
Jag sitter och funderar som vanligt, varför gör jag alltid det ? Varför kan jag inte bara släppa tankarna för en gångsskull och va glad över att inte tänka på någonting alls liksom. Jag har iallafall beslutat mig för en del saker jag tror att jag kan må bättre av och gör jag inte det får jag väl börja tänka annorlunda. Inte svårare än så!
 
Jag saknar min mor och jag saknar min far , ni får gärna komma hem nu så jag kan få känna mig lite mer älskad här hemma och lite mer betydelsefull än bara vara " En Bea " .
 
 
- jag tänker på dig ofta, men jag vågar inte riktigt erkänna det för mig själv.

Kommentera inlägget här :