Natt 2/3

publicerat i Allmänt;
Sitter på jobbet väntar redan på att få sluta. 8 timmar kvar och jag är redan trött. Förstår inte?!  Har tappat jobb motivationen totalt, trött som fan nu för tiden och sover som en kratta. JAG VILL HA SEMESTER!
Vaknade kl 14 idag , gick upp duscha och sen åkte jag & M iväg och letade efter utemöbler till balkongen och vi hittade det vi skulle ha så det blir great! Sen fick vi unna oss lite kebab innan det var dags för mig att åka till jobbet. Nu är det bara en natt kvar sen är jag ledig 7 nätter ska bli så jäkla skönt! Helgen är planerad och kommer bli så great , längtar redan!
På fredag ska jag vara med min lilla familj och på lördag är jag och M bjudna hem till Bästavän , Elise och Jonathan på kvällen för grillning, dricka och spel. =)
 
jajamen så ser livet ut just nu!  heeeeeeeeeejpa

Kommentera inlägget här :