Shopping ..

publicerat i Allmänt;

Idag så träffade jag jonna på stan runt 11 .  vi gick & kollade i affärer men det blev inte mycket till oss själva utan bara till dom små efterlängtade krabaterna. jag köpte 2 bodies & 1 sparkdräkt sen köpte jag en kroppsspray i doft av cocos, i love it ! efter stan så åkte jag med mamma & pappa till corner vi åt , mums !  sen drog jag & mamma till tuna park efter det där fick jag köpa lite saker till mig själv , blev 2 väskor ( bruna läder ) skit snygga ! ( kanske kan sätta in bild på de imorgon )  sen ett par trosor & en väckarklocka till tobbe så han kommer upp till jobbet på morgonen , haha snällt va ? ;) 
ska jag snart hoppa in i duschen sen till grannarna och äta tacos. imorgon ska bella till västerås med sina kompisar men jag får inte följa med :(  taaskigt ! (a)

ne, ha en bra fredag !

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hällbom:

vart köpte du cocos sprayen
? :D:D

2:a kommentar, skriven , av bea!=):

på H&M =P

Kommentera inlägget här :