Stress

publicerat i Allmänt;

Gud vad jag känner mig stressad , vet inte varför men de har bara vart för mycket idag. Jag städade här hemma & sen så åkte jag till Tuna Park med mamma eftersom jag skulle köpa fiskarna men dom kostade 200 kr/st & var skit stora så jag ska kolla på stan istället :) Men fiskar ska jag ha det är en sak som är klar !
Efter det så åkte jag hem & tog på mig & Wiggo sen gick vi till affären & handla lite mat & nu så håller jag på & lagar potatis , kassler & kantarellsås mumsigt ;D Sen ska jag duscha & äta vitlöksbröd & försöka varva ner lite.

Imorgon så ska jag till skolan & hälsa på tror jag eller jag ska försöka komma iväg dit , sen någon gång i veckan måste jag träffa Bella & Max också så Wiggo kan ge Maxs julklapp . Sen vill jag träffa Jonna & Ludde också han kan få sin present /julklapp :)

Men nu måste jag fixa resten utav maten & ni ... tack för namnförslagen på fiskarna ;D

Kommentera inlägget här :