T skriver blogg !

publicerat i Allmänt;
Hej ! detta är första gången jag skriver blogg : P Mina små sötnosar ligger och sussar så sött just nu. Älsk och jag har precis kollat på American Pie 2 helsjuk och rolig film. Jag brukar läsa sötnosen beas blogg och tyckte det var snålt med bilder på oss så nu lägger jag upp lite bilder !  Får se vad Bea säger imorgon hehe men tror jag gjort en klart godkänd insats i skrivandet.

God Natt på er allsesammans ! / T


image497

Ute och traskar i höst solskenet !


 När bea var gravid !

 Lilla söta Wiggo jag och älskade Bea

  Tobbe +  Bea och Wiggo  = Helt underbart !

 Tror båda var nyvakna när bilden togs men tror inte att någon bryr sig om det precis : )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J:

klart godkänd insats! så härligt med bilder på eeeer! (:

2:a kommentar, skriven , av Marie:

grattis på namnsdagen Bea (:

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

KLART GODKÄNT, GULLIGT ATT T SKREV!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

synd att du ser så sur ut på varje bild bea

5:e kommentar, skriven , av Bea:

tackdu! jag ska säga dig att jag fastnar aldrig på bild verkligen inte!

Kommentera inlägget här :