Torsdag !

publicerat i Allmänt;
Torsdag idag & jag vaknade kl 11 & Wiggo vakna runt halv 12 . Sen så gick vi upp & tog på oss sen så gick jag med Wiggo i vagnen till mamma & pappa så vi åt med dom . Sen kom T till jobbet med bilstolen så då åkte vi ut till Folkesta & kollade runt lite , sen så åkte vi till tuna park där T skulle försöka hitta ett par skinnhandskar till hans mormor men han lyckades inte hitta några bra. Sen åkte vi hem & så fick Wiggo mat sen nu sitter jag hemma hos mamma & pappa ska på hoppträning kl 19.30 . Först så ska Wiggo få lite mat innan jag åker.
Och nu kom Bella ( syster ) in & sa att jag skulle skriva att Hon älskar Wiggo mest av allt :) Så ni alla vet ;D

Idag när jag skulle ta kort så dog min kamera så nu är den på laddning så jag kan ta lite bilder. Men men nu är det dags för blöjbyte :)

Kommentera inlägget här :