26 veckor

publicerat i Allmänt;
idag blir lillen 26 veckor =) <3 HÄRLIGT!

igår kväll var det ju lite roligt vi var hos våra grannar & åt mat . =) mycket trevligt . och jag tror dom "vuxna" fick i sig lite för mycket. men vi diskuterade så mycket roligt . tex :

Vi sitter o diskuterar att kor har 4 magar, fråga mej inte varför...o Anette rabblar upp namnen på 3 av kons magar o säger:- Men va har dem den fjärde till nu igen?

jag:- Till mjölken

Alla i kör:-Näää

Bella: -Men Bea den har dem ju i pungen.

jag.-Pappa knullar fiskar?
Pappa:-Det är klart som fan dem inte gör.
jag :- Men hur får dem då grodyngel?
(typiskt mig ) HAHA!=P

Jag:- Menar ni han som åker runt i sin jävla porrmobil?(vi har en granne som sitter i rullstol eller jaa då en permobil) men det visste väl inte jag (a) ...

ja, sånt roligt pratar vi om när vi är hos mina grannar , HAHA! =D

men men , idag så skulle vi ha åkt till västerås bella , jag mamma & tobbe . men ack nej då är de nå jädrans "bilträff" som ska vara där så man inte kommer fram på vägen. ååh jag blir så arg . för nu så ska mamma & bella kanske åka till tuna park ist & det tänker jag INTE göra för jag blir bara förbannad över att jag inte kan ha några kläder på mig ..  Föresten så var jag & mamma på babyproffsen igår & köpte 1 par strumpor 2 par pyamas till bebis. sen en liten sak som man kan hänga på vagnen. jätte fint !=)

men ska kila nu , Puss&kram! <3

Kommentera inlägget här :