10 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;

10 dagar kvar till älskling kommer hem. <3 just nu är han på avskedsfest hos grannarna i kina (: och imorgon skulle han fixa ett mobil kort så han kunde ringa lite billigare till mig. (: saknar dig & älskar dig mest! <3

idag har jag vart hemma bara & färgat mitt hår ÄNTLIGEN, de blev rödbrunt är så trött på blondin =)


Nu vill jag gärna veta vad det är för fel med att skaffa barn i min ålder ? fick en kommentar idag på lunar att de är fel att skaffa barn i min ålder & att de är omoget ? jag kan ju inte riktigt hålla med om det, klarar man av det & vet att man gör rätt beslut så tycker jag inte att man ska göra abort. jag skulle aldrig behållt mitt barn om jag inte visste att mina föräldrar ställde upp & tobbes föräldrar & alla andra , och om jag visste att jag inte skulle klara av att ta hand om de skulle aldrig kunna skaffa mig ett barn om jag inte tog hand om de då skulle den få bättre om man gjorde abort. men nu är de så att jag är jättelycklig över mitt barn & jag älskar han/henne så vad mer begär DU ?

/ Bea


image26

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

bra skrivet bea ! :) är så jävla trött på alla negativa kommentarer . det kan dom hålla för sig själva ! jag längtar efter våra bebisar ! <3

2:a kommentar, skriven , av jennifer:

jag tror att du kommer bli en alldeles fantastisk mamma, bry dig inte om vad hon säger. det spelar väl ingen roll om man är 17 eller 35, man kan väl ta lika bra hand om ett barn för det ? önskar dig all lycka med barnet och allt, du kommer klara det finfint =) ta hand om dig <3 /jennifer

3:e kommentar, skriven , av jannik:

Visst kan man klara av att ta hand om ett barn när man bara är 17år.. Men personligen tycker jag det är tidigt för det är svårt att försörja ett barn när man inte har jobb och så skulle jag vilja leva livet innan tex vart ute o rest o sånt innan jag skaffar barn. Det är svårt att göra sånna saker sen när man har en liten bebis. Men det är bara vad jag tycker och vill :)

4:e kommentar, skriven , av madelene:

stå på dig, det är ditt eget beslut och ingen annans tjejen :) lycka till!

Kommentera inlägget här :