12 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;

imorse vid 7 fick jag ett sms av min älskling han skrev att han var framme. jag ringde upp honom till hans mobil  & sa ; åh , älskling det går att ringa till dig =D
han säger ;- gör det ?
jag säger ; -   ja, jag pratar ju med dig nu ditt pucko.

HAHA , han är ju för bra trög ibland ;) min alldeles egna lilla bimbo. <3   
 åkte med mamma in till stan vid 9 åkte till lägenheten var där i kanske 30 min sen gick jag till mammas jobb för ensamt att vara där själv. sen satt jag där till kl 12 då gick jag till stan träffade Sandra W , vi åk kebab direkt & gick sedan till hennes kompis filip vi satt där en stund & jag somna nästan i soffan . gick sedan ner på stan igen för att gå till barnmorskan & titta på bebis eftersom den inte sparkat på ett tag så blev både jag&tobbe oroliga så vi bestämde oss för att ringa dit ( eller hans mamma gjorde ) =P .. iallfall gick dit & kolla men det var inga problem hjärtat lät bra & den sparka för fullt fast jag inte kände det. Hon sa att den låg lite konstigt men kommer att vända sig tillrätta snart & då blir det ett rent helvete =P ..

mamma hämta mig sen & då åkte vi till tuna park en sväng jag köpte ett par "flippflopp" , 2 trosor & en klänning eller något av det slaget. åkte direkt hem & nu sitter här kl är 6 här på kvällen & hos tobbe i kina är kl 12 på natten . försökte ringa honom men han svara inte , ligger väl förmodligen & sover. skulle jag också göra om jag hade suttit på stan i 14 timmar bredvid en bebis som säkert skriker. =P

imorgon ska jag nog vara hemma & ta hand om sigge hunden , sen kl 6 så ska jag på träning med hästen.och sedan hem igen för att sova , vill bara sova bort alla dagar så de går snabbare för bella & tobbe att komma hem.

skicka också ett sms till syrran som nu är i Cypern hon hade det bra & hade brännt öronen haha hur fan lyckas kvinnan ? =D hon kommer hem på månag-

vissa säger att dom är ens "vänner" men ändå aldrig ställer upp & de kan jag inte kalla för vänskap! 

Nääh, nu ska jag hoppa in i duschen & sen lägga mig framför TV;n skulle jag tro. eller så blir det väl så att jag sätter mig här igen framför datorn.  aja, jag försöker iaf skriva varje dag =) ha det så bra allihopa !

älskar dig & saknar dig älskling , kom hem NU ! <3

image23

Kommentera inlägget här :