6 dagar kvar' <3

publicerat i Allmänt;
Ohyeah, 6 dagar kvar tills du kommer hem det börjar närma sig nu ;) imorgon skulle han in till Shanghai & köpa mer saker antar jag , vilken jävla lyx! jag önska jag också kunde få åka nånstans & bara shoppa , shoppa & shoppa utan att pengarna tog slut , vilken dröm va ? ;D eller åka till något varmt ställe ligga på en vitstrand med klar blått vatten & palmer , med strålande sol ? ååh , de vill jag NU!

Nu har Bella kommit hem iaf , kom hem 5 imorse och inte var hon diskret när hon klev in så alla i huset vakna & speciellt Sigge ( hunden ) han är ju den värsta av oss alla , fast alla i vår familj är ju som vi är ;) haha! kan ju inte påstå att någon är direkt "normal" . Bella va ... ja vad ska man säga ? ........ BRUN ! och har haft SOL SOL nästan hela tiden. Och vi i Sverige då ? Bara regn & rusk . fan alltså .. jag blir besviken :P kommer jag se ut som en vandrande snögubbe när sommarlovet är slut ? nej nej fan de är ju en mardröm !  nu får dom se till att göra nåt åt vädret innan jag drar härifrån ...

Nu sitter jag här som vanligt ser ut som ett fån & är hungrig  ( inget ovanligt direkt ) . hmm .. MAT !
nej nu ska jag kila  ,ha de fint .

Bebis är 23 veckor  + 3 dagar, längtar tills du ploppar ut <3

CIAO ! ;D

snodde en av syrrans cypern bilder ;)

image31

Kommentera inlägget här :