Fredagen den 8e. Sommar och Sol

publicerat i Allmänt;
Hej "! skriver i min käraste blogg igen för andra gången! Idag har det varti stekhett ! Riktigt bra väder men olidligt varmt "nu längtar man efter kyla istället heh! Ne kanske inte det men, men.

Ikväll ska bea min baby till sunbyholm och bada med sin "Kompis" Sandra och massa kineser, det kan man ju tycka vad man vill om, men nog om det.

Jag själv ska ut och sola idag och gå ut på hyttan och kanske time out med några hit resta släktingar och ha lite trevligt.

Sen innan det ska jag pynta flaket inför morgondagen! Min student är det ju!

Det kommer att bli jätte kul bara min älskling är på bra humör hoppas hon är det hon har lite humörsvägningar nu eftersom hon är gravid. Hehe Men jag älskar henne ! Puss på dig älskling jag älskar dig av hela mitt hjärta !

Du och jag och bebis för alltid !

<3 Love

Kommentera inlägget här :