måndag 11/6-07

publicerat i Allmänt;

Underbar dag igår Tobbes överaskning var att bo på statt hotell en natt , jätte fint var det & mysigt som sjutton. Först så gick vi in i rummet ( romantic ) sen gick vi ut & åt på MIng Palace , gottigotti ! sen gck vi till Hyttan tobbe tog några öl sen förflyttade vi oss till Perrongen & till sist blev det Time out. Gick tillbaka till hotellet vid 11 kanske , då hoppa vi in i duschen direkt tog på oss morgonrockarna & tofflerna som dom hade =P .. sen krypte vi ner i sängen & la oss , hade mysigt som tusan.  Tack älskling för en underbar dag , blev jätte glad <3

Just nu sitter jag hemma hos mig med Tobbe & Sigge , tobbe åker ju imorgon så jag är lite ledsen. Vakna kl 6 imorse & va jätte ledsen att han ska åka :'(  jag följer med dig till Arlanda iaf älskling. Jag hoppas att du får det jätte jätte bra i Kina & jag hoppas att du kommer sakna mig & bebis för vi kommer tänka på dig varje minut, varje sekund och jag kommer inte kunna sova ALDRIG. kommer vara vaken varje natt i 2 veckor. och jag kommer sitta & räkna ner dagarna tills du kommer hem. jag saknar dig redan fast vi sitter ett rum bortifrån mig just nu. du ska veta att jag älskar dig överallt annat i hela världen , det är du&jag så kommer det vara föralltid. jag släpper dig ALDRIG <3 det känns så konstigt att du åker utan mig vi som alltid är med varandra 24/7. 

du är underbar , du är mitt hjärta . 8/4-06, minns du den dagen ?

image22

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av roz:

du är så himla söt bea, vet du dt?

2:a kommentar, skriven , av Mamma Linda:

Vilken fin bild :)

Kommentera inlägget här :