Besviken

publicerat i Allmänt;
Nej vad besviken jag blev när Daniel fick åka ut han är ju gudomlig & har sin egna lilla stil . Varför åkte inte Amanda eller Andreas för? Åh, nu är jag irriterad! Men nu ska jag inte haka upp mig på det utan nu så ska jag , Tobbe & Wiggo gå & lägga oss & kolla på ETT ÖGA RÖTT har aldrig sett filmen men jag har för mig att folk säger att den är bra .Någon som sett den ?
Imorgon så kommer min systers kompisar hit vi ska äta god mat & lite sånt , Wiggo & Tobbe ska ju såklart också vara med men jag tror att Tobbe prata om att han skulle åka till en kompis & att Wiggo skulle följa med honom eftersom hans kompis ville träffa Wiggo men jag vet inte hur det blir med den saken han kanske är hemma med mig & myser. Idag när vi kollade på IDOL så somna han på mitt bröst direkt när jag la honom där , hehe sötnosen!
Nu sitter jag & bränner skivan första gången jag gör något sånt haha jag är inte teknisk direkt. 
Wiggo är jättepigg också & de är han alltid på kvällen men han somnar alltid tillslut..
nej nu så ska jag hoppa i säng.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

jaaaaaaa jag trodde ju amanda skulle åka ut, inte daniel!!! :/ men jag tror definitivt att marie är med i finalen :)

2:a kommentar, skriven , av Beea:

ja, vi får hoppas det . jag älskar henne :)

3:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Gud vad fin han är våran Wiggo ! Speciellt när mamma o han sitter så
pussiga bredvid varandraq ! HAREBRA O PUSSA WIGGO ...

4:e kommentar, skriven , av FeliCia:

Ja usch ! jag hoppades på att Amanda skulle åka ut ! vi får hoppas att Marie tar hem hela skiten ;) Pussa wiggo från mig !
Bamse Kramar . Felicia

Kommentera inlägget här :