en självklarhet

publicerat i Allmänt;
det är är väl ändå en självklarhet att jag älskar min / vår son Wiggo ? & att han är det bästa som hänt oss. Och det viktigaste är att HAN vet om att vi älskar honom mest på hela jorden inte att de står här på bloggen för han kan ju tyvärr inte läsa än. & jag hoppas att ni fattar att vi gör det också annars blir jag lite misstänksam. :/

Jag kan bara berätta att ;
Tobias Wiggo Roger Pettersson Larsson är det bästa som hänt oss
och vi älskar honom mest på hela jorden det är honom vi lever för ,
han är den finaste , underbaraste & snällaste killen på hela jorden.
Han är våran ögonsten & jag älskar honom mer än vad jag älskar mitt egna liv, jag gör allt & då menar jag ALLT för honom skulle SJÄLVKLART offra mitt liv för den pojken , jag älskar min lilla familj &  nu vet jag vad kärlek är.
<3


jag hoppas ni förstår nu hur mycket jag älskar honom & de går inte att beskriva med ord heller hur mycket jag älskar mina pojkar men jag försökte så gott jag kunde.

GOD NATT !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MADELENE LÖFBLAD:

åw =) du verkar vara en helt underbar mamma!

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Din kärlek har jag aldrig tvivlat på, inte heller att du skulle vara en dålig mamma.
Jag tror du är den absolut bästa mamman för just Wiggo. Han blir bara finare och finare. Du är så otroligt duktig! Jag är äldre än dig och jag känner mig inte mogen för en bebis men längtan finns. Alla är vi olika och du är en jättebra mamma till en jättesöt pojke! Sluta inte med bloggandet, vi är nog många som vill läsa!

3:e kommentar, skriven , av julia:

härlig blogg! hoppas din dag blir kanon! :)

4:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Som Bea säger TILL ALLA ER TRÖGA MÄNNISKOR DÄRUTE!!! Så e d väll självklart att hon älskar sin son. Måste hon skriva d över hela internet för att folk ska fucking fatta. Wiggo, är faktist inte en sak, utan ett liv, en människa. Och jag tror att Bea, precis som oss andra, har bloggen som en hobby vid sida av, där hon kan få skriva lite om sitt liv, och Wiggo, är såklart EN STOOOOOOR DEL av Beas liv, men man får ju inte glömma bort att d e BEA som skriver, d e BERAS blogg. Allt kretsar inte kring Lille Wiggo. Tänk på att ni sårar Bea för fan. Orka dömma en människa ni inte känner. Och ska man ge en människa lite kritik, kan man ju i a f tänka först, över hur d man skriver låer. Herregud, ibland undrar ju man vad folk tänker med? Datorn Elr huvudet? Jag tänker i a f Med hjärtat Bea, och jag känner dig, och vet att du e en bra person, vilket ja e säker på att Wiggo oxå blir. Det e NI, inga andra idioter

Kommentera inlägget här :