fredagkväll

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag snart sätta på TVn kolla på IDOL jag hoppas Andreas eller Amanda åker ut som jag skrev i tidigare inlägg. Wiggo har precis fått mat så nu är han nöjd . Just det var på BVC idag & nu väger han 5kg & är 57,2 cm lång. Gud vad stor han har blivit vår lilla älskling .<3
Jag har också tänkt på att sluta skriva i min blogg för jag orkar inte med folk som ska trycka ner mig på det där sättet & speciellt när dom inte känner mig. Och jag mår skit av att höra det jag vet att jag inte borde lyssna men hur lätt är det ? Fick precis en kommentar om att det är patetiskt & vara 17 år & mamma , att det är puckat .  :S
Är det inte mer patetisk & vara anonym & skriva såna saker ? Eller har jag fel ? ... Jag vet inte men jag vet att jag inte kommer att skriva så mycket mer , kanske tar bort hela skiten ? Lika bra . Men nu allesammans ska jag gå & kolla på IDOL & jag hoppas ni får en mysig fredag för det ska jag ha ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Varför låta dom knäcka dig? Dom är bara avundsjuka.. Det är också olika från person till person vad man menar med att blotta sig i en blogg. Keep on!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Neeej usch sluta inte skriva! snälla! :)

3:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Stå på dig Bea! Det är fler än bara jag som vill att du ska fortsätta skriva, din blogg är fantastisk! Att vara mamma kanske inte är det lättaste, vad vet jag? Men du verkar iallafall kunna klara av det hur bra som helst tillsammans med Tobbe. Jag tror på er, skit i allt skitsnack. De vet inte vad de pratar om.

4:e kommentar, skriven , av tessa:

du får väl ursäkta att jag kommenterar så mycket, men jag vill bara att du ska veta att din blogg är hur bra som helst och låt dig inte tryckas ner av de där idioterna. :)

5:e kommentar, skriven , av Amanda:

Du är jätte bra som mamma och jag tycker de är starkt att vara ung och klara sig så bra som du och T gjort (:
fortsätt skriva blogg för jag vett att jag älskar att läsa den och säkert många andra.
Keep up the good work girl !
Love

6:e kommentar, skriven , av J:

jag blir så ledsen när jag läser dom där idiotiska kommentarerna folk skriver. Men bea du är en supermamma, jag vet att det är svårt att ignorera när folk skriver massa skit men man får försöka, vilket jag tror att du gör. sluta inte skriva bloggen, tycker det är så roligt att läsa om er! Ha det så superbra nu! :*

7:e kommentar, skriven , av myself:

snälla sluta inte skriva, jag älskar dig blogg ju! :)

8:e kommentar, skriven , av Monica:

Snälla sluta inte skriva blogg! Älskar att läsa den o följa med hur det går för er o hur Wiggo utveclas..jag vet att det är svårt,men skit i va dom skriver!! Wiggo skulle inte kunna ha en bättre mamma o pappa:)

9:e kommentar, skriven , av M:

jag tycker din blogg är bra har läst skiiiit länge haha, och wiggo är jätte söt, men du kanske liksom, vill inte att det ska låta taskigt eller trycka ner dig, men tänka på vad du skriver, som när du skriver att "var tvungen att ta hand om wiggo" "inte gjort något roligt idag" och "om jag måste ta med wiggo till sängen" omformulera meningarna lite för dom låter VÄLDIGT negativa, vi vet ju självklart hur glad du är i din son, men du skriver inte så mkt om att du älskar honom och att han är det bästa du vet etc. som tem jonnalantz skriver ¨på hennes blogg, vi vet ju alla(även dom som komenterar negativt) att du älskar wiggo, och du verkar vara en jätte bra mamma, men om du omformulerar meningarna lite och skriver lite mer postitivt och om wiggo så f¨år du nog inte så måga negativa komentarer:) man ska absolut inte trycka ner dig det är fel då kan man ju avstrå från att skriva, men du ger dom på något sätt en orsak till att komentera negativt när du skriver så i din blogg. Förstår om du tycker att detta inlägget är nertryckande hoppas inte för jag menar bara väl så att du ska slippa allt negativt, bara tänkt på att det är en öppen blogg alla kan läsa så tämk lite mer på hur du skriver det, om du inte vill ha negativa komentarer!

Glöm inte att lägga in mer bilder på sötnosen wiggo han är verkligen jätte söt:)

10:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Jag eller vi , tycker nog som du , att du har ju sån fin kille o sån fin tobis , lägg ner allt ...HAREBRA !!KRAM PÅ LILLWIGGO !

11:e kommentar, skriven , av grisen:

Skit i dessa elaka människor! Jag tycker att du verkar vara en toppen mamma och inte alls som en 17 åring till sättet. Jag är 21 år och älskar att läsa din blogg. Jag är mer än avundsjuk på dig som har en son då jag har en sån längtan efter ett barn men har bestämt mig att plugga färdigt först, eller det är väl min sambo som vill att jag ska det mest. För mig hade det inte spelat någon roll om jag skulle få göra ett uppehåll.
Stå på dig tjejen och fortsätt skriv. Det finns vi som älskar att läsa din blogg!!
Hälsa Wiggo från mig!=)
Kramar!

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

du har en underbar blogg..sluta inte blogga:)

13:e kommentar, skriven , av Johanna:

jag tycker om att läsa din blogg, det gör jag varje dag :):)

14:e kommentar, skriven , av Catta:

Strunta i vad alla säger för negativt!!Avundsjuka är dom väl att du är 17 år har en underbar son som du klarar av hur bra som helst!!Stå på dig!/Monikas kompis Catta

15:e kommentar, skriven , av Sara :):

hej Bea :) saknar dig i skolan, du var alltid så himla glad! du lyste upp tillvaron, just nu är det bara en massa tjaffs i klassen! men det som är bra är att du har en blogg där man kan läsa om hur det ¨går för dig och så! och jag är ett år äldre och tycker din blogg är skiitbra :) snälla sluta inte o skriva! jag vill så gärna läsa! låt inte dom jävlarna vinna! kramar Sara :)

16:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Bea, gör d som känns bäst för DIG, d blir bra ska du se=) Älskar hursomhelst din blogg=) Kramar Caitlin

17:e kommentar, skriven , av gabbie:

det är bara osäkra och fega jävlar (rent utsagt) som skriver elaka kommentarer anonymt på andras bloggar. Bara för att dom inte vågar stå för det! Stå på dig och fortsätt blogga, jag vet precis hur det är att få elaka kommentarer.. Kram

Kommentera inlägget här :